Ahad, 26 Januari 2020

Setia Avani Residence Sentul

Ni sebenarnya rumah kakak aku...best betul bila rumah banyak facilities macam ni ... ada swimming pool ada gym 
 Tapi kenalah bayar kos maintenance fees dalam 200 lebih ... aku jumpa kat mudah sewa rumah kat sini RM1700 ... no wonderlah . Paling best bawah dia banyak kedai siap ada family mart, nasi kukuh, kfc dominos sediakn duit aja...

Paling tidak kakak aku selesa ada rumah nak berehat setelah penat bekerja... kos makan dia paling murah aku rasa ... beli fresh milk pun tak sempat minum dh expired kelakarkan ... pastu kakak aku kata itu susu dia guna utk mandi.... hahah.... gila mandi pakai susu.... patut kulit mulus... kalau aku dh treban dh ... bahasa peghak maksudnya buang...



Swimming pool dia luas habis...

Kakak aku kurus je
Jadilah short vocation sebelum imran masuk asrama..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...