Isnin, 23 Mac 2020

WISHLIST 2020

benda yang aku nak list ni ..simple simple je..tak mahal pun ..tapi kena spend duit juga sebelum nak membeli tu 

1. La gourmet Galactic Non Stick 36cm 5ply Wok Induction

lawa tak ?
first time aku tengok kat IG yatie kitchen masak ..nampak selesa betul time dia masak guna periuk ni ..ofkos tak lekat yelah nak beli Le crueset tu mehei nak mampuih! ni baru 399 kalau tak silap aku ..

pastu aku nak beli dengan sudip dia sekali tak lah calar kuali aku ni ..nak masak senang tak lekat ..tu yg paling aku suka ..emmm...insya Allah gaji bulan depan kot aku beli wiiiii!

2. aku nak beli almari TV ikea ..kalau boleh yg lekat kat dinding tu ..ni pun murah jugak ..ta tau bila dpt g ikea sebab kan sekarang musim covid 19..diam tak diam hari ni dah 14 org rakyat malaysia meninggal dunia kebanyakkan nya dr kluster tabligh tu... 


3. almari dapor

ok je ko boleh ubah ubahkan ikut kesesuain ..letak kat tepi boleh atau letak kat tengah ..kannn.
oklah cukup 3 dulu nnt kalau dh ada aku update ekk 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...