Selasa, 12 Oktober 2021

BOLEH RENTAS NEGERI

 

sabtu lepas lepas suami aku balik main tenis dia ajak keluar.."jom kita jalan jalan.."
aku malas sebenarnya, bila keluar ni banyak lah duit habis...

ingatkan nak ajak keluar makan tegah hari je 
sekali sampai ke simpat ampat nak ke Freeport A Famosa Outlet ..
oklah lama dh aku tak sampai sini ..orang pun tak berapa ramai ..melakian je..

sampai sampai kami terus ke surau..kami dh makan sebelum sampai ke sini . makan di kedai ikan bakar ...di pekan dia...

aku ngn orked ke Poney ..belikan baju orked...dia pakai baju duduk rumah je ..beli 2 t shirt dam 3 seluar RM85...dpt kupon RM10
sehelai jadi rm17 ..oklah tu t shirt selalu aku beli kat jusco sehelai Rm19.90. 
suami aku bawak budak ke sport store nk beli kasuk sukan ihsan ..sian dia ..main boleh tak pakai kasut ...sampai melecet kakinya ..

imran beli tali pinggang ..
sebelum balik kami beli aunty anne dengan air Tealive ..kemudian keluar balik ayer keroh melalui tol. 

rindu lalu tol ..tak banyak kereta pun ..
alhamdulillah 10hb 10 .2021 Pm umumkan boleh rentas negeri 

musim Covid 19 ni ..ahli keluarga aku turut terkena tempiasnya dah ramai juga yang kena 
kak mimah, kak mia sekeluarga, kak jila yang terbaru masih di wad utk pantau oksigen ..
terbaru syu dan anaknya ..






oklah ...nnt aku sambung cerita lagi ....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...