Isnin, 20 Jun 2022

Jill Stuart Spectacle

 Aku pening kepala. 

Aku syak cermin mata aku power dh bertambah. So aku amik keputusan nak buat cermin mata baru.


So aku ke kedai spec mata yg biasa aku pergi.

Aku pilih pilih.. last sekali aku berkenan kat bingkai ni. Aku amiklah .. tapi melihat jenama apa ke.. yg aku tahu bingkai dia titanium .. tahan lasak.. bahan yg sama buat kapal terbang. Dia bukan plastik 


Aku tanya berapa semua sekali cermin , budak tubkira kira RM900. Oklah sebab aku dh bajet rm1000. Pada aku murah lah.. 


So .. aku buat jumaat, hari Isnin dia call spek mata dh siap. Aku pun nak g amik. Yg kali ni aku beli ada transition utk gelap ke cerah dan ada sekali utk lindung tengok komputer  lama.. hah! Blue ray .. susah nauu nak sebut… dan sekali lah silau semua.. bingkai je 600.


Lepas tu yg aku excited tengok bekas dia… eh! Lawa nya .. pink lagi..

Aku tanya jill stuart ni kira barang branded ek.. hahah … punya lah tak tau.. rupanya ya. Aku balik dr kedai spek terus google brand ni… Jill Stuart. Ooo

Mahal lah gak brand ni .. kah kah… boleh pulak ko…
Ok lah itu je nak cerita. 

Oklah cantik. Aku suka je… hehhe..

Apsal kat kedai nampak bingkai dia gold … bila pakai kaler hitam.. 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...