Jumaat, 14 Ogos 2015

memahami soalan KBAT PT3

Assalammualaikum  semua. ..pada asalnya saya menyimpan bahan KBAT  pendidikan Islam di blog adalah utk simpanan sendiri pada masa akan datang. ..namun tidak disangka bulan lepas views  post kbat melonjak naik sehingga reviews  blog sayabulan lepas mencecah 1000 lebih ia di paparkan . ..iyalah ..musim percubaan pt3 ..semua pelajar mencari kaedah  menjawab pt3...terus terang saya cakap itu vukan tulisan saya sebaliknya  perkongsian dr rakan rakan group  whats app yg saya panjangkan . ..

di sini saya sertakan link utk memahami kehendak sesuatu soalan KBAT

http://spi.jpnns.gov.my/Pendidikan%20Islam%20Menengah/1.kata%20kunci%20dan%20latihan%20%20PT3.pdf

nanti saya perjelaskan ..
utk semua calon pt3 good luck!



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...