Jumaat, 4 Ogos 2023

mykori Melaka 2023

Kami pergi salah timing. Masa lunch hari jumaat . Mmg pack lh.. dengan sekumpulan nurse dalam 10 orang serbu… kami ,org kelima order. 
Bayangkan lepas sejam lebih baru dpt makanan. Budak budak dah mengamuk dah…
Last last makanan sampai. 

Aku ada rasa  tak best beberapa food . Paling tak tahan toebokki dpat yg berkuah. Bukan dia kuah pekat ke.. apsal berkuah macam makan tomyam. Ke aku yg tak tahu makan tobboki..

Bila tengok menu ni menung gak… ramen sebekas kadik 15 ringgit.. benda yg sama je kita buat kat rumah .. viral kan kat tiktok takkan taknak cuba


Tapi ni mmg mabeles. 5 bintang


Ni magi berkuah.. boleh buat gak 

Oklah ayam ni.. sedap

Ni setelah aku komen .. kalau tak lagi cair kuahnya

Malm tu jumpa Abby ngn naim.

So hari jumaat yg sungguh effective. Aku sempat bawa iyad buat ic lagi kat jabatan pendaftaran.

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...