Jumaat, 28 Jun 2019

langsir IKEA

bidai ikea yg aku pasang kat sinki...

ok sgt puas hati sebab aku beli baru seratus lebih ....

ni aku check harga kat laman web ikea


dan yg aku paling suka langsir langsir ikea ni kiranya murahlah jugak kan ....ko boleh beli sekitar 1k kebawah utk 4 keping....kalau sliding door kita pakai dalam dua kepingkan ..kalau buat sendiri nak upah ,kain lagi kain elok mesti lebih mahal kan ....

so mmg berbaloi kita pakai langsir ikea je cuma kena ada kemahiran nak drill....

kalau susah sangat kena lah kita upah org utk drillkan rumah kita ..

td aku baru pergi rumah kawan aku ya Allah cantik sgt umah nya macam dlm majalah impiana je...
ada duit insy Allah boleh buat macam tu ...

aku nak suggestkan korang beli troli ikea ni..mmg bagus ..mak aku pun beli dulu...

kalau pasang troli ni boleh letak banyak benda ..paling best letak makanan jajan kita hhahah...mesti best ..senang je nak capai kalau nak mengunyap! hahah...kitorg letak barang barang kutleri ..senang masa open house org nak amik pinggan mangkuk ..oklah ! 





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...