Rabu, 2 Mac 2022

RUMAHSEWA VS HOMESTAY

korang tengoklah rumah aku selepas di diami selama setahun oleh budak budak lelaki.

korang bayangkan semak setahun yang diorang hasilkan ..ni kalau macam ni mmg kena panggil hanafi dan kena bayar 400 kos bersihkan lalang dan buat pokok pagar balik 





akhirnya siap juga rumah aku untuk didiami oleh penyewa seterusnya.
aku rasa kali ni aku penat nak kena kemas rumah setiap kali penyewa baru nak masuk 
dan aku dh get ready nak buat rumah sewa aku ni homestay 
lepas p[enyewa ni keluar aku proceed bisnes aku nak buat homestay 
kena berfikiran luar kotak kalau nak kaya ..tu je nak cakap ..macam khairul aming ..bukak kilang bernilai Rm 1 juta 
aku cuma nak beli kereta range rover je boleh ..hahah

makan malam di rumah baru eh rumah lama 

peti ais baru yang aku beli dr SengHeng Rm1300 

semoga berbaloi dengan harga dan harap mereka dapat guna dengan baik 

masa ni baru je sampai fridge aku ni 

korang doakan aku berjaya menjalankan bisnes homestay aku tu  dan semoga ada rezeki aku menambah pendapatan alhamdulillah .....

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...