Sabtu, 19 Mac 2022

Galaxy Watch active 2 rosak

 hari tu penutup belakang jam aku ni rosak .

aku bawak ke samsung service centre dia kata kena order barang dan kos mungkin sekitar RM200 lebih so aku cam dah putus asa..aku pun tak tahu macam mana belakang ni boleh tercabut ...ganas sgt ke aku guna jam ni 

kemudian aku try masuk lazada cari part ni ...serius jumpa weh ..RM50 



so ni dia pelekat belakang yang dh tertanggal tu 

dan bila aku google rupanya ada video youtube tunjuk cara nak pasang alat ni pada belakang jam ..itulah kisahnya dan alhamdulillah sampai sekarang jam aku elok..

lega ..aku tahu ni bukan original atleast bertahan serahun dua pun ok aku rasa ...

mahal jam ni kalau nak beli lain ...

oklah tu je aku nak share ..nnt aku tulis lagi ok ..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...