Khamis, 14 Julai 2022

Covid 19 sekeluarga

akhirnya satu keluarga positif covid. 

aku kena covid 7/7/2022
suami dan ihsan kena 10/7/2022
Iyad, orked dan Imran kena pada esoknya 11/7/2022

maka semua dah ada pengalaman kena covid...
aku tengok diorang punya simptom tak teruk..cuma iyad ada batuk batuk ..imran ihsan dan orked hampir takde simptom ..demam pun takde ....boleh jadi kena covid tapi takde simptom ..aku suami iyad lah nampak tak sihatnya..aku siap batuk teruk ..
setiap malam aku batuk teruk samai tak boleh tidur..kdang ada rasa cam sakit dada sebab batuk kuat sangat ...
harap lepas ni keadaan makin baik ...



check tekanan darah ihsan ..




inilah bacaan test covid 

cuma aku terfikirkan ..macam mana kalau ada orang menipu dia kena covid..setakat nak amik gambar tu apaah sangat ..dia boleh je buat test covid palsu ..pastu lapor dalam my sejahtera terus dapat kuarantin 7 hari ..dr hari dia buat test terus dapat call ...pastu kena isi laporan dalam mysejahtera...things to do - ...kan...aku tak lah menipu mmg aku sakit ..batuk demam semua ...tak larat nak ke sekolah ..sakit badan badan aku ni ...

oklah covid ni berbeza pada diri masing masing ..keadaan nya tak sama ..ada yang teruk ada yang tak .....so alhamdulillah aku kira ok lagi lah ....


 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...