Khamis, 19 Mei 2016

kenangan bersama Abah

Abah masuk hospital lagi...syukur masa tu hari jumaat aku terus balik untuk ziarah abh..abah sakit prostate ,sakit yang kerap berlaku pada kaum lelaki atas 60 tahun .penyakit ini menyebabkan abah sukar untuk membuat air kecil....

Image result for rawatan kanser prostat
ini rupa prostat yang normal dan yang membesar...sebab itulah abah sukar untuk kencing...
abah sekarang menerima suntikan untuk melawan penyakitnya 3 bulan sekali. tak sanggup lihat abah sakit waktu ada ketulan darah yang menghalang air kencing keluar...azab sungguh rasanya. 

Dan aku bersyukur dikurniakan Ahli keluarga yg sangat prihatin dan sentiasa mengambil berat perihal mak dan abah..alhamdulillah ...semoga anak anak aku membesar akan menjaga aku sebagaimana adik beradik ku yang lain.

semoga Abah cpt sembuh !



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...