Jumaat, 13 Mac 2020

Ko yg panas !????


hari ni aku pakai baju baru. ok itupun nak cerita ..biasalah cikgu kan ..

tapi yang jadi isu nya ni ada sorang makhluk nilah setiap kali aku pakai baju baru mesti dia akan cakap macam ni " ko tengoklah minggu depan dia pakai balik baju ni .." so apa masalahnya ..mmg aku tak banyak baju pun .pelik aku menggangu sgt ke emosi dia kalau aku beli baju baru dan pakai berulang kali ?

yg aku tak berapa gemar tu dia cakap benda tu hampir setiap kali nampak aku pakai baju baru ..ermmm..

ada je baju songket yang aku pakai masa hi tea tu takde pulak aku ulang pakai minggu depan ?

ermm. hati tu bersihkan sikit boleh ???

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...