Isnin, 1 Jun 2020

KAD VIP SSF 2020

hari Sabtu ari tu suami aku kata nak pergi cari kerusi nak letak kat luar ..
aku dengan berbesar hatinya kata " Jom...!" 
Aku boleh belikan ..mmg ada sikit duit lebih ..nak beli yang elok sikit ....

aku kata ita pergi SSF. Hari tu last puasa enam .aku dan tak dapat puasa sejak semalam ..so aku cuma dapat 4 hari je puasa enam ..nanti nak tambah lagi dua .

lepas tu kami ke Jalan Hang Tuah ..rupanya SSF di situ dha tutup pindha ke Mahkota Parade. Ya Allah tertiba aku g mall musim Covid 19 ni ..sememang nya aku avoid nak pergi tempat tempat yang macam ni ..aku takut ...

bila sampai SSF ya Allah besarnya tempat dia ..lebih kurang Kaison jelah ..dan banyak benda murah murah bayangkan kad Vip dapat 50% less ..so mmg murah lah ..entah sawan apa aku beli barang hampir 1k..uwa!!! kemain simpan duit skejapan je ko joli ! adoii ..ada orang depan aku agi lah ..1.7K ..mak aihhh ..banyak bend adia beli ..janji happy kan ..rumah cantik!

oklah meh tengok apa yang aku beli kat SSF ..ermm..macam tak berbaloi je .....

Gambar: Carousell ..dia jual RM20 aku beli RM39 kot 

simpan gambar dapur ni ..nak tiru tingkap dia ..lawaaa

aku beli kerusi dua dengan meja satu yang corak itam putih tu ..

bunga ni RM134 ..murah ke? kawan aku kata mahai ..

pasu ni pun RM 114 kot ..rege biasa aku mmg tak tau ..

cadar dapat 70 lebih sekali sarung comforter , cadar dan sarung bantal 2..bukan cotton ekk...


bunga tu pun RM134

oklah itu je nak share ..

**** maaf niat aku sebut harga utk rujukan korang . bukan utk menunjuk ..maaf.




2 ulasan:

  1. SELAMAT HARI RAYA!!! Best entry ini :) done follow, follow me back.. thanks
    http://acuyuhan.blogspot.com/

    BalasPadam
  2. SELAMAT HARI RAYA AJI ACUYUHAN

    BalasPadam

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...