Ahad, 28 Jun 2020

SSF OH SSF!


korang ingat set kerusi yang aku beli raya ke 7 hari tu ...makan masa sebulan nak sampai ke tangan kitorang meja ni ..aduh!

mmg bad review betullah SSF ni..
oklah aku pun dh malas nak pikir janji dapat kan...
ni nak tunggu karpet ikea pulak ..tapi nampak nya mmg aku tak dpt karpet tp dapat duit balik ..oklah juga ,duit aku kannn...


sehari mau tiga kali aku minum ...
ni puas hati sangat dapat minum coffee la cafe di rumah ..

muat pulak diorang makan kat meja ni 

laksa perak ....


sekarang aku tengah membuat pertimbangan nak beli vacumm dyson ..aku mmg lama mengidam nak beli vacum dyson..cuma tak pasti nak beli yang mana satu ...apa beza fluffy dengan absolute ..takkanlah mahal mahal tak boleh vacum carpet ..hampeh!

vacum saja rege 3k ko rasa?

tapikan dari aku beli vacumm baik aku besar kan dapur rumah aku ni ..

ermmm..bila lah dapat buat dapur luar rumah tu ..ikutkan budak pie...minta 5k sekali kabinet dapur luar..

tapi tulah kan ..aku kena buat perancangan nak dapor yang macam mana ..kalau boleh biar yang fleksibel dan praktikal ..

oklah ..aku dh submit proposal utk HLP,tahun ni takde interview tapi kena hantar proposal dan video pembentangan.korang doakan aku dapat cuti bergaji penuh utk sambung belajar..




1 ulasan:

  1. Pertimbangkan dulu mana priority. Nak beli vakum atau besarkan dapur...

    BalasPadam

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...