Khamis, 18 Ogos 2022

Jualan Waffle

 aku tetiba beli waffle maker dan berhasrat nak jual di taman.hahs

ni waffle yang aku buat ..aku buat ni versi coklat ..nnt nak try versi red velvet pulak




ni masa first time aku try buat waffle ..aku pakai tepung kek tu yang jadi fluffy semacam tu ...

peminat waffle coklat....

nampak cam garing kan ...

ni resepi waffle yang aku jumpa dr google tak ingat web apa

ni versi yang garing ..aku belum try ..sebab ada bahan susu tepung tu susah sikit...

aku dibesarkan dengan duit niaga kuih mak tak jadi masalah aku menjual bila dh besar ni ..
macam suami aku tak tahu meniaga kut ..kalau ihsan macam ikut ayah dia ..dia tak tolong pun orked ngn iyad meniaga ..aku nak bgtau ..meniaga ni 9/10 sumber rezeki tau ..dan menoaga ni merupakan sunnah Rasulullah SAW



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...