Selasa, 2 Ogos 2022

The Lost World of Tambun 2022

 pada 30 Julai hari tu kami ke TLWOT..best jugak ..tapi memang tak plan so korang faham faham jelah kan 

dia macam ni ..aku balik kg ..pastu dalam jam 5 lebih suami ajak g Tambun . kami masa night punya session bayaran murah sebab beli pakai klook . tapi kawan aku cakap pakej satu hari baru rm 60 

tapi tu zaman bila dia pergi hikhik ..sekarang mana dapat rm60 dah naik harga


harga terkini di klook ..kalau direct di kaunter lagi mahal ok 


ni bayaran kami beli total rm186 utk empat org ..Iyad dapat special price rm37

kami main yang bahagian airpanas je ..pastu masuk petting zoo..dan taman yang berlampu cam avatar tu ..jap aku carik nama dia..luminous forest ..pastu tengokshow telan api tu ..

kalau datang awal ada banyak show lagi best ..show badak sumbu dan show tiger
korang refer web ni ek 

https://sunwaylostworldoftambun.com

so as usual korang layan jelah gambar ni ekk..












Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...