Ahad, 30 September 2012
emosi semasa mengambil herbalife
Post ni mungkin jarang jarang dicreatekan..hahah..ni nak habaq mai..bagi sesiapa yang isteri nya ke..suami nya ke ..consume herbalife..mestilah tahu cara menangani emosi orang tu..bayangkan terpaksa tak makan bukan disebabkan puasa tetapi kerana keinginan untuk kurus dan terpaksa berdiet...
so janganlah stress kan mereka kasilah supporet..dengan cara makan jgn tunjuk tunjuk dan tetapkan pendirian orang yang berdiet tu..
hah yang berdiet pun kena setkan mind anda..anda boleh KURUS seperti orang lain..hah kalau boleh tampal dalam bilik berapa berat yang awak nak target..psyco penting wo....ni nak share sket gambo mase muda remaja..
Langgan:
Catat Ulasan (Atom)
HARI PERTAMA MASUK KERJA
maka tamatlah 60 hari cuti bersalin, aku masuk kerja hari ini. masuk kerja hari ni budak tengah exam pertengahan tahun . Aku sampai sekol...
-
OK..apa yang aku nka share ni adalah berdasarkan keputusan peperiksaan SPM yang baru keluar semalam. 5 Mac 2020. ok kita pergi satu pe...
-
BELAJAR MENJAWAB SOALAN SECARA ONLINE DI SINI CONTOH SOALAN KBAT BENGKEL PEMBINAAN ITEM KBAT PT3 DAERAH SEPANG-SMK DENGKIL (16 MAC 2015...

Tiada ulasan:
Catat Ulasan