Sabtu, 8 Disember 2012

my family is my life

aku anak ke dua belas. Abahku MOHD ZABIDI seorang pesara ambulans..emakku ROKIAH HATI BT HARUN seorang surirumah. aku dibesarkan dalam keluarga yang sangat besar..pada malam ini keluarga sedang berkumpul di rumah abang cuah ku di ipoh..meraikan hari keluarga HJ MOHD ZABIDI. tapi malangnya aku tak dapat balik..hampir semua adik beradikku ada di sana ..pelbagai aktiviti di sediakan termasuklah solat berjemaah,tazkirah, dan gerai jualan..Ya Allah ! aku rasa sangat sedih tak dapat balik...semalam tiub perut iyad gastrostomi tiub tercabut ...baru dipasang semula semalam..condition iyad masih lagi belum pulih sepenuhnya...iyad kurang minum susu ..makan apatah lagi..mgkin sebab perut dia yang masih sakit..memandangkan keadaan iyad yang begitu aku tak berharap untuk berjalan jauh...harapnya akan datang aku dapat turut serta dalam aktiviti keluarga tanpa gagal...mesti mak sedih sebab aku tak dapat join sama ..suara mak pun slow sahaja ...aku rasa sangat sedih..aku sayang keluarga aku..kami semua bersatu ..silaturrahim yang kuat ini harap akan terus teguh selama-lamanya....Ya Allah sampaikan salam aku pada mereka

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...