Rabu, 23 November 2016

LONGCHAMP LOVERS....lover ke?



Assalammualaikum..
dan 
hello semua!

sebenarnya ..saya bukan lah peminat, peminat handbag berjenama..
saya selalu beli handbag2 yang terjual di jusco dan Parkson ..paling heaven jika ke sogo..beg beg bonia yg diletakkan cantik2 di rak dipsplay ..hanya dicampak campak sahaja di sogo..3 rm90 brand? ada carlo rino ,sembonia, CR, dan lain lain lah..

saya ada satu beg bonia, suami beli masa nak dijadikan hantaran ..harganya rm 600..terkejut saya ..masa tu bukan saya yang pilih..tp mak mertua yg ajak suami beli barang kawin dan kami pergi bertiga ke SACC Mall shah alam ..masa tu 2006 ...jadi mak mertua yang pilih dan suruh suami belikan ..ikutkan rasa macam mahal gila handbag rm600...rm300 rasa cam ok lagi...

ok..sambung cerita..
so masa nak ke Paris tu ..adalah ricky2 handbag apa yg boleh dibeli buat kenang kenangan ..ada google LV ..mak aih! tak mampu den! purse je rm3k...handbag dia memang dalam 5k atau 6k tengok jenislah..aduh! bila pikir balik baik aku beli tiket ke istanbul atau ke Zurich..hahah...so masa tu lah sy jumpa longchamps...burbberry pun mahal..lain lain mmg tak berapa tau ..kita ni level middle class aja bukan orang ada ada..cam Dato Vida hihi

bila balik malaysia saya saja cari Instagramers  yg jual longchamps murah ! akhirnya jumpa ..hihi.....

instagram nya : 

longchamp_authenticlovers2



adik ni jual handbag neo small baru rm360 inc postage dan dust bag..ada satu insta ni jual ..beg yg sama cecah rm 400..dan paling tak tahan nak dust bag kena tambah rm 10..

kalau kita nak beli sendiri ke Paris mmg tak lah sama harga ...tapi dr ko nak bayar duit tiket flight bagai hat ni kira ok sgtlahkan ...hihi

saya ada dua beg  LC ni ..baru dua dh jadi lovers ekk...tapi kan kalo g solat masjid area shah alam makcik makcik situ pakai LC utk etak telekung je..stress mak!..hahah...

apapun beg LC ni mmg stylo plus tahan lasak ko! zip dia tali dia semua lah ..tapi ada satu ruang je..takde poket poket..kalau saya jenis suka campak barang satu tempat mmg sesuai sangatlah kan ...reward for yourself pakai barang branded ni ..tapi jangan sampai bergolok gadai sudahlah..

saya ada satu merah ( neo small) dan satu pink..(le pliage)

actually ni beg yang sama ek..cuma pantulan warna jadi kaler lain ...

lepas ni aim nak beli yang ni pula 
picture from tejara. 

tempat shopping di Paris..antaranya...tapi tak murah sgt di sini
jadilah bergambar depan LV ..nak masuk masuk dah ..tapi tak belilah ...


Akhir sekali nak beli handbag yang branded ni elok lah kalau kenal mana yg original mana yang fake...
sayangkan bayar ribu ribu sekali dapat yang fake atau gred AAA..kuali memang sebijik sebotollah cam ori..


LONGCHAMP ORIGINAL OR FAKE LE PLIAGE

atau

LONGCHAMP LE PLIAGE NEO 
dan pastikan beg tersebut mmg ada di website Longchamp yang official. 

harap membantu anda ! 

bye!
WASALAM 




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...