Khamis, 8 Disember 2016

KOREA : FLIGHT TICKET & NAMSAN GUESTHOUSE 2

Fuh! macam buat assignment pulak...

ok..setelah aku godek Airasiago.com tengok pakej hotel campo flight..
kemudian aku ke airasia nak tengok harga tiket..RM2156. sama flight yang aku pilih bertolak pukul 1 pagi dan sampai 820 pagi...return pun sama ..

kemudian aku ke Traveloka tengok Namsan guesthouse 2 berapa harganya ...aku dapat dalam rm 600 lebih ..kemudian booking.com rm797 ..so memang semestinya traveloka murah! 

tapi bila aku totalkan ```airasiago menang total flight dan hotel di namsan guesthouse ialah

rm 2657
rm2657/ 2 ...rm1328 

kalau kita camporkan harga flight rm2156 + rm700 = rm2800

agak agak ok x?

mmg lah takkan dapat harga kebabomm rm 888 return 2 org...

atau tiket pergi balik rm 600 lebeh...adoii!! mmg bukan rezeki kan ..apa pun kita tunggu bulan dua baru book! mana tau malaysia Airlines buat promo..
Air asia takde luggage dan makanan ..jadiknya! kena fikir another more valueable price ok?

contoh survey di Airasiago.com

ok..korea jumpa di bulan Mac!

2 ulasan:

  1. selamat bercuti..kami pergi awal march...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Suria Hagumi.nnt share experience ya.tinggal di mana nnt...?

      Padam

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...