Khamis, 8 Disember 2016

#MyTravelokaEscapade

aduh! dah ada contest lah pulak...mungkin www.traveloka.com ni tak tau aku truly loyal customer dia..hahha..setakat ni dah 3 kali lah aku guna perkhidmatan traveloka.




then, traveloka buat contest #MyTravelokaEscapde aku nak pilih South Korea. Yeay! impian jadik kenyataan ..hahah...how you will spending your holiday?

Nak Join klik sini https://blog.traveloka.com/en/online-contest/

Wah ! soalan ...mestilah dengan melawat semua tempat yg aku idam idamkan ..termasuk cable car dan Myeong dong yg happening ala bukit bintang tu...kebetulan sahabat aku UMMU HANI tengah sambung phd kat sana so..amat lah sesuai aku menjenguk dia.hahah

tapi macam not so adventure kann..apa aku nak buat ekk...ok! 

SATU:
aku nak pakai baju kebaya dan jalan satu seoul ok ape? hahah..tak ke pelik ko! tapi mmg lah dh lama ku ngidam nak buat macam tu cuma tak sempat..masa pergi London mmg tak lah cuaca sejuk
tpi kali ni aku cam tekad je..biar org korea pelik tengok ..


Actually aku bangga dengan baju kita yang melambangkan kehalusan seni budaya kita ..dah tu takkan MAT DAN mat saleh UK langsung jatuh cinta pada Malaysia sampai duduk di Pulau Kapas tujuh tahun!


so Mr Traveloka ..this is how i will spending my holiday here ...the kebaya lady in seoul city!




this is my kebaya!..sumber: Apple couture


KEDUA:


melawat masjid di Itaewon dan menikmati segala jenis makanan halal yg terdapat di korea.

KETIGA:

bermain salji di Deaqwallyong yang digambarkan sebagai ‘Alps of Asia’, Alpensia Ski Resort mempunyai cerun membolehkan saya menikmati luncuran menyeronokkan! ok that's all!
#MyTravelokaEscapade

sila baca review saya guna Traveloka semasa bercuti di Avani Sepang Gold Coast dan tips Book Hotel murah dengan Traveloka 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...