Selasa, 12 Disember 2017

My words

1. mak

hari ni mak jumpa doktor nak review result scan . harap positive utk mak. aku harap mak sihat utk dpt beribadah

2. bil streamyx

geram bila bil nama aku tetiba ada tunggakan ..aku mmg tak suka benda yang menyusahkan macam ni. siap dapat peringatan dr company lawyer.

3. i-THINK

Alhamdulillah ..dok asyik kalut je aku dh siap buat sediri. harap membantu aku dalam pengajaran.

4. Imran KHATAM

Syukur dah tiga tahun mengaji dengan aku baru khatam.

5. bateri kereta kong.
masalah bila aku kena jalan kaki ke merata tempat adoii..imra g tuisyen pun jalan kaki...aku tepon cikgu dia tak angkat aku kena jalan nak pastikan dia selamt sampai..berjalan pulak dengan iyad dan ihsan..

6. ulang alik kl melaka naik bas sebab nak ziarah mak..jumaat ni balik kl balik.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...