Ahad, 3 Disember 2017

Kos perbelanjaan di Korea

Sebenarnya aku dh tak mampu tengok diri aku dengan berat 71.4 kg... terlalu besar. Nampak sangat gemuk. Aku mesti usaha utk sihat sekurang- kurangnya berat 62 kg...bila kita berbadan besar mmg agak rendah diri dan kurang keyakinan nak bergaya. Hmmmm.... Orang ramai berazam nak kurus  bila nak masuk tahun baru... aku nak kurus setiap masa... tapi belum berjaya. Macam macam kaedah org share cuma aku je secara mental nya seperti tak bersedia . Makan ... dah 34 tahun aku makan macam macam ... bila nak insaf ni ama... kena sayangkan diri sendiri bila gemuk pelbagai penyakit datang... aku dh tinggalkan gym tambah cuti sekolah ni... nak puasa pun tak mampu... nak diet makan telur je macam tak kena... kalori diet makan telur dengan makan nasik sama banyak .. at least makan nasik kenyang makan telur dadar sat g ko nak makan lagi macam mana tu ....

Aku tengok yg ramai berjaya atkins tu dia tak amik masa lama pun paling kurang dua bulan dh nampak hasil... aku mesti boleh! Aku nak capai 62 je dulu... kalau bangun tido berat aku boleh jejak dlm 70.6 ... so kalau start minum air masak mesti boleh kurang banyak.

Apsal aku minum teh hijau macam perut bloating jangan buncit tau... aku tak minum teh hijau aku start makn sikit perut ada kempis sikit...

Hari tu aku start stop gula mmg menurun ... aku kena teruskan usaha lagi ... cuba diet atkins ...
Baiklah esok aku cuba lagi . Doakan!

Tu gambar aku masa breakfast kat Itaewon Inn... cantik hotel dia bayar sorang 70 semalam oklah 😍😍😍rindu korea .




**harga ini pada Mac 2017

paling mahal baju orked RM58.95.

hati hati beli baju sebab ade je baju bundle yg digantung elok elok..ni baju baru bukan bundle atau terpakai..
ok nnt sambung lagi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...