Sabtu, 15 September 2018

impian september !

salam.Lama aku tak update pasal rumah . buat masa ni aku ada beberapa project yang bermain dalam kepala hotak aku 

sesetengah project aku dah berjaya laksanakan.
ada masih dalam perancangan dan beberapa project terpaksa ditangguhkan 

so entah macam mana aku dapat rezeki terpijak dua kali ..kali pertama duit aku juga. Kan aku nak beli habg LC kan ..rupanya takde stock. aku dh tunggu dua bulan tak dapt dapat last aku suruh dia refund ..tertiba ada RM290 dalam account ..duit aku jugak!

Kedua, aku dapat RM971. hahah ..ni pun duit aku jugak baki dalam account asb hahha..tertibakan ...sp sepatutnya aku simpan je duit ni utk masa kan datang . tapi cam teringin nak beli barang lah pulak


adoii..macam lah banyak duit yg ko dapat tu

ok apa aku nak belikan?

1. aku nak beli set bar table kat IKEA. aku tengok dlm fb org tu buat senang je. aku check table top yg jenis kayu yu dalam RM700 lebih

sekali RM 890 da...
2. mestilah sekali almari kan ..ape kejadahnya aku beli worktop ajekannn..
aku belum buat perkiraan 

3.nak beli langsir dapor.. coverlah sikit..

4. cadar bilik aku dan langsir bilik aku ..juga ..hahha

5. pastu nak beli frame gambar bilik aku lagii..dan bilik orked and ihsan ...

kalau boleh aku nak beli wallpaper peta dunia . kasi dia faham sikit geografi..







Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...