Sabtu, 1 September 2018

My New Collection LC

setelah berbulan aku tunggu order coach aku tak sampai sampai,last aku order je longchamp butterfly, tambah lagi RM90 ringgit sahaja.

Aku mmg suka longchamp ni sebab ringan je..dan nampak ringkas. Ingat sempt sampai sebelum Isnin ni..tak sempat rupanya dia baru nak post Monday ni.. 

Aku plan nak amik Neo tapi dh habis yg small tinggal medium je..Medium agak besar kalau tinggi macam Rita Rudaini cantiklah kot
Aku yang rendah dan gemuk ni cam tak berapa sesuai pakai beg besar sling..

 kalau ikutkan dah ada 4 beg ..tapi satu kena curik tinggal tiga.. lepas ni boleh beli lagi Yeay!!
beg yg aku sayang,,




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...