Rabu, 17 Februari 2021

17 Februari 2021

 aku tak tahu kenapa aku rasa sgt susah hati dengan kerja yg aku kena selesaikan .

sebenarnya taklah susah mana tapi apa bila beberapa tugas yang tertangguh aku jdi lelah 

bila macam ni aku selalu ingat mak 

kenapa mak?

macammana mak hadapi hari hari mak yang sungguh memenatkan .mak takde netflix ada fb utk mak meluah . barangkali mak ada KakMia dan Kak nana utk mak berkongsi cerita ..

apa yang berat sgt yg aku kena fikirkan ?

1) aku kena jlnkan pdpr

2) check kerja sekolah murid secara online

3)dlm masa sama buat kelas tambahan 

4) kena siapkan fail pentaksiran MPAK 

5) kena lengkap kan fail putih yang ada segala macam 

6) kena lengkapkan permohonan BKP sebenarnya ni yang paling aku rungsing 

7) aku rasa risau pasal kerja sekolah anak anak yang tak siap ..banyak tertangguh di samping aku kena siapkan kerja lain 

8) fikirkan pasal blok elit pasal nak setup wifi 

9) pasal kelas pendidikan khas 


Allahu nak siapkan record mengajar yang nak hantar setiap jumaat..

oklah mohon Allah mudahkan semua urusan kita Aamin



2 ulasan:

  1. semoga dipermudahkan urusan cikgu2 semua..aminn

    BalasPadam
  2. TQ SYAZ RAHIM . CEPAT LAH COVID BERAKHIR TAK LALU PDPR DI RUMAH

    BalasPadam

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...