Rabu, 10 Februari 2021

NORWEX FOR MOMMIES

 Aku mesej Nazura budak cody yang bersihkan penapis rumah aku..

"nazurah ko belilah norwex ngn akak ..boleh aku buat topup toup bayar servis coway yang 623 tu ngn ko.."

so win win situation.

dia pun oklah sy nak beli kitchen cloth dua. 

aku pun bank inkan 523 lepas dia bayar 100 utk dua kitchen cloth

RM49 sehelai.

pastu masa nazurah dtg nak amik kain dan servis coway ..dia tegur ..ni span basuh pinggan akak ke?

haah ..akak tak pakai sponge akak pakai dish cloth norwex...

wah ! menyesal sy tak beli yang ni ...

dia bgtau..nampak berminat .

aku pun terangkan pasal dish cloth tu pastu tunjuk jugak pasal towel ..nazurah nampak macam berminat nak beli Hand Towel harga RM80 tu ...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...