Khamis, 1 April 2021

MY BUSSINESS NORWEX: 1 STEP FORWARD

 OK OK

Aku plan akan bukak booth Norwex bulan Ramdhan nnt kat program ihya Ramadhan di Country Villa .Resorts. 

aku share kejayaan aku dalm bulan Mac ni...

khaty dapat hadiah utk bulan Mac sebab pembelian psv tertinggi

ikutkan kalau sales yang aku sorang sahaja buat ialah ..707+240+378= lebih kurang 1325 psv. 
 utk keseluruhan under team aku kami berjaya buat 4192 psv. sekitar 16k 


so aku punya komisyen lebih kurang dalam Rm907 ..jadilah utk bulan ini ..

soo aku mmg ada plan utk naikkan ta bawah aku jadi BA aku pilih yang paling boleh aku bantu ..seperti Khaty ...

banyak beza TA denagn BA dari segi Komisyennya .






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...