Jumaat, 16 April 2021

Yeay Project dapur basah berjaya!!!

 

Korang ingat tak post post aku pasal nak buat dinding dapur ni?
boleh baca kat sini ..alamak tak jumpa ..korang search je renovate mesti jumpa dalam blog aku 

asal nak bagi budak melayu buat dia nak 5k siap table top
pastu panggil budak yang ID chinese dia nak 8k design Id lah ..aku kensel 
dan akhirnya lepas ku bawak budak pi mandi kolam air panas terus terjah kedai tiles ..terjumpa kedai aluminium ..apa lagi direct ngn owner dia nam Kenny 

di datang rumah amik ukuran lepas tu dia bg harga dia RM2935. aku baca wassap dia rege under 3k terus proceed..seminggu gak dr aku mesej dia proceed utk dia nak pasang kat rumah 

ok hari ni dia dtg rumah dlm masa sehari setel . dia pasang cermin bilik bawah, bilik air yang pecah dan bahagian dapur ..sekali pintu tau! pintu tu loveeee sangat !
hihhi...

alhamdulillah nak raya Allah SWT bagi dapur baru lepas ni nak usha kabinet kitchen ikea pastu nak beli sinki yang masuk dalam tu ...macam best ...

plan jugak nak pasang backsplash marmar dr jubin cantik IG dia lah ...aku beli barang pastu panggil org pasang ..sikit sikit...

pintu ni lah yag kita cakap loveeee sangat !


Ni pandangan dari luar ..tu kena beli cat putih nak cat situ ...baru lawa balik

ni lah rupanya ...ghitewww! 

nnt kita tambah gambar lagi gambar dapor ni ekkk...

boleh amik number kenny kalau nak buat cermin macam ni ..loveee sgt
KENNY : 
+60 14-669 3850
bemban ni ...area bemban heights kalau tak silap...

lepas ni plan apa ?
tiles porch dan kabinet bilik bawah . 

RM2935 renovate dapur
rm2300 baiki tiles Taman Tasik Utama 
adalagi sikit nak buat parking tiles dan kabinet bilik nnt kita survey ekkk

ok itu sahaja perkongsian kita 
jumpa lagi bye!
assalammualaikum 
salam ramadhan ke 4 

** mamnu' 16/4/2021


BACA POST LAMA DI SINI: http://ceritaama.blogspot.com/search?q=WET+KITCHEN

                                                 : http://ceritaama.blogspot.com/2020/12/projek-wet-kitchen.html

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...