Selasa, 20 Julai 2021

Selamat Hari Raya Aidiladha

 Selamat hari raya buat semua...

terlalu banyak peristiwa berlalu tapi satu pun tak sempat update dalam blog ni ..

oklah ...

Jumaat 8/7 2021 aku dh vaksin first dose. dua minggu selepas tu masih pdpr ..tak tahulah kenapa penat betul rasanya pdpr ni ....macam penat pergi sekolah . 

dalam dua tiga minggu ni apa yang paling aku suka ..ialah set meja dan kerusi belajar dah sampai . ala..yg aku beli kat ikea tu ...

aku beli meja micke tu dalam RM369 kot .kerusi dalam RM99 ...dan meja billy yang ada pintu tu ...dalam rm389 ..so total termasuk postage rm129 dalam RM1015 kut 

aku share rege supaya senang kalau korang pun nak beli barang bukan niat nak menunjuk ..harap maaf ya kawan kawan ....

so ada beberapa perkara lagi yang aku nak buat tapi tlah tengah fikir lagi ..kalau benda ringan post baru rm10 kalau berat rm129 ..

oklah sebab ada ruang yang selesa utk budak budak nak pdpr kan ...









kedua termakbul jugaklah aku nak beli lemari display ikea ni ..tapi dh beli beli tak tahu pulak nak susun pinggan mangkuk tu nak display macam mana...




so nnt baru nak beli stand pinggan mangkuk tu kat shoppeee....rumah ni kita hias ikut rasa kita ..setiap rumah tu tak sama ..dan kalau sama tak bestlah kan ...terpulang cara kita nakhias rumah ....suka tengok rumah kat instagram tu ...tambah kalau reels yang susun susun balang kat dappur jadik ketagih pulak nak tengok..

kita ni jangan ada rasa nak berlumba lumba ..benda yang kita ada nilai nya tak sama pada org lain ..so ..just fikir kita adalah kita ..kemudian ikut poket masing masing 

sekarang pening jugak fikir ..nak kena beli peti ais pulak ..sebab peti ais rumah taman tasik tu rosak ..kena ada org baiki .. kalau baiki sekitar 250 ..lepas tu kalau beli baru sekitar 800 dah dpt . ..kena fikri semua benda ni ...pening pening ...

itulah,...kos kos yang kita kena tanggung bila kita berbisnes .. 
lagi satu pasal norwex ..bulan ni sejak mco sepi sikit ..sepi dan sendu ..org banyak ada masalah duit tak manis pulak rasanya nak promote norwex ..tapi kalau ada yang nak beli silakan ..kita masih menjual norwex...sekian terima kasih !


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...