Rabu, 28 Julai 2021

Telor busuk

Tak semua yg ko tengok kat ig atau tiktok tu elok. Aku dh terkena satu barang ni.. tempat simpan telor.

Tak tahulah apsal ..

Mula telor kecik sgt.. tergerak gerak.. lepas tu telor saiz besar tutup dia pecah.. masalahnya masa dia pecah ko tak sudah .. busuk jadinya.. ko bayangkan bau telor tembelang.. dan tan pasal pasal telor lain pun aku rasa tak healthy.. 

ni aku runsing fikirkan bekas telor ni… rasa macam nak buang pun ada.. apa masalahnya ya.. aku tengok hazwan kat tiktok tu guna isi telor ok je.. takde pun masalah telor busuk.. 

lepas tu adasekali aku basuh telor.. entah mcm mn air tskur dlm bekas tu .. jadi berkulat kulit telor .. ni salah aku 

Tsk pandai uruskb telor. Bab telor pun fail ! Apada

Paling benci telor busuk dan kentang busuk 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️Bau dia mmg nauzubillah .. 


Esok aku kena pergi beli barang pastu simpan telor elok elok. 




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...