Isnin, 5 Julai 2021

NORWEX: host party Julai 2021

 

Bulan Julai aku closed party awal awal ...so dapat hadiah kain counter cloth versi yang besar sikit...mmg cantik ..aku suk ..nak buat pakai lap pinggan mangkuk..dh dpt kita gunalah ..apalagi ..

kalau lah ditakdirkan aku jual norwex sampai sini je ..aku puas hati ..aku dh dpt macam macam hadiah norwex..

set countercloth dengan sabun UPP
mop
travel enviro hadiah host party januari
bath matt dpt 4 lai
enviro orange dengan lid dapat dua kali
hadiah party yang countercloth ni ..
hadiah towel dengan face cloth yg lavender stripe....
puaslah jugak kiranya ..

so modal RM95 aku dpt banyak hadiah ..agak agak aku ralat tak?
dpt pada tu aku dpt mop free 2 lagi ..satu aku hadiahkan pada kak mia dan satu jual pada orang ..tu je untung hampir RM600...

kain ni keperluan hari hari org guna ..so tak rugi sebenarnya kalau kita jual ...
korang yg nak menjual ..eloklah sgt join norwex ni ...trusted brand. pastu ko bukan nipu org .benda oversea kut ..kalau org tak caya kita boleh claim pada norwex balik ..

ada jugak yang aku beli hasil duit untung norwex..macam flusk norwex, cawan pink happy mothers day dan kain kain yang lain ...semua hasil untung jual norwex tau ..
bulan ni income tak banyak dalm RM170 ..ok lah siapa nak bgkan ...

tu yang kata kata kat kita tu tengah buat apa ..hihi...rugi tau ..mengata dpat dosa tak nambah hasil pun ..meh join kita ..kita guide sampai jadikk...





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...