Jumaat, 28 April 2023

Open House Aidil fitri 2023

Penat mmg penat , tp puas hati. Tambah org puji rendah ko the best ever rendang. Ah! Sudah… 
Aku masak banyak jgk menu. 
Daging dendeng
Nasi impit
Lodeh
Ketupat frozen
Soto
Begedil( suami masak)
Ada buah mteh tarik
Ais oren
Kek buah ( kak fuziah bg) 
Mushroom soup 
Last minute punya menu

Rasa gembira tengok org makan masakan kita. Tp azab nya nak masak tu Allah je yg tahu. Dah lah aku selsema pakej sekali nak demam. Anak dara mana ada menolong.. buat lah jugak. 

Kebanyakkan suka daging dendeng aku. 
Soto pun katanya sedap! 
Alhamdulillah lega dengarnya.
Next time boleh buat makan makan lagi … hehe…

Kawan suami.. 





Jiran dari Yaman tu puji … sedap rendang aku masak.

Ihsan ihsan siap jemput Iskandar datang rumah

Cincoi, Hafidz dan Wong

Anak anak jiran

Set up open house

Orked dan Aufa

Bos suami dan staff upen..

Penat dh nk tido okey…😅😅😅

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...