Ahad, 22 April 2018

New collection of Longchamp; koleksi aku punya!


kalau korang nak tau ni hbag LC aku yang ter latest.. so aku ada tiga lah tapi yg ada pada aku cuma dua. satu dh kena samun. ok !

ni aku beli thru IG dengan Tejara.. mmg aku check dia ni jual beg ni paling murah ..so mmg aku usha netx nak beli LC yg lain puler..macam nak beli yg kulit ..tapi mahei lah sikit..aku beli ni pun lepas suami aku kasi duit sebab jaga Iyad di hospital .seminggu 200..so dua minggu aku ada 400 dan beg ni harga rm300 je ..oklah cantik dan aku suka. 



ni IG tejara tu ...careful tau banyak je yg jual longchamp tapi premium kualiti bukan original ..takut tau! yg vietnam pun hado.. baru rm70 hinggit

ni gambar dalam ig diorg promo ..mmg siang malam aku ngadap beg ni ..cantiknya ,cantiknya ...

close up sikit!

aku suka beg longcamp ni sebab ringan dan simple..tak payah sarat sarat sangat! tapi hat ni bawah dia cepat kotor ...memandangkan duit claim tnt aku nak masuk sebab g kursus hari tu maka boleh lah aku start usha beg longchamp yg baru weeeee.......


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...