Rabu, 10 Oktober 2018

vietnam

diam tak diam lusa aku kan ke Vietnam.
esok majlis Anugerah so mmg sibuklah dari siang dan malam kami akan balik ke Shah alam ..pgi dalam jam 8 kami kena sampai KLIA2 flight jam 13.10 petang. nervous pula bila lama tak travel.

excited ..of course lah kann...naik flight g kedah pun aku excited..kali ni naik dengan Orked. first experience orked nak fly..harap orked ok..esok aku nak beli baju utk orked sikit ..sampai sana beli lagi ..atleast nak jalan jauh orked ada baju baru kan ..

aku tklah beria nak beli baju baru cukup selai. sampai sana shopping bau lag kan ..aku cadang nak beli sport shoes tapi pikir sana ada clarks aku tunggu beli kat sana jelah ..

aku belum tukar duit dong
aku harap esok sempat lah nak tukar duit bagai..
makhaiiii beg pun belum semat susun ..aduh!
macam kelam kabut je..camne nih ! adeh!!

ok ..nnt aku update gambar ek ..k bai! 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...