Rabu, 11 September 2019

KEPUTUSAN UPSR PAPER 1


Bukan senang nak senang, 
kata pepatah bersusah susah dahulu bersenang senang kemudian ..

alhamdulillah ..lega rasanya .Hari ni imran habis upsr dan dia bawa balik kertas objektif sains iaitu paper 1. aku semak tadi ..alhamdulillah imran dapat 38/40 dua soalan imran salah ..syukur alhamdulillah ...maths pulak dia kata cikgu dia semak dapat 37/40...dan bahasa inggeris yg objektif dia dapat 16/20 . 

maksudnya dia kena dapat sekurang kurangnya 26 markah lagi dari KERTAS 2 sains untk dapat A dan 27 markah lagi dari paper 2 utk maths. 

lega rasanya ..apapun tak boleh syok dulu ..banyak benda kita tak tahu ..berdoalah supaya imran berjaya ...

bila macam ni baru rasa nak apply sbp dan mrsm ..kalau tak aku nak hantar dia ke smka sultan muhammad je

apapun berbalik pada imran juga ..kalau dia kuat dia boleh masuk asrama ..masuk asrama tahun satu je sakit lepas tu dh ok ...mental yang kena kuat ..jangan fikir nak balik je 

NI LINK NAK MOHON MRSM 



Aku doa Imran dapat masuk asrama MRSM alor gajah atau SBPI selandar . dekat aku nak jenguk dia nnt ...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...