Isnin, 16 September 2019

Throwback Ho Chi Minh

insya Allah 
25hb Oktober aku akan ke Surabaya rombongan sekolah ..termimpi mimpi aku ke Surabaya
masa tu cuti sekolah sempena Deepavali ...tarikh dia 25hb hingga 29hb Oktober.. 

sekarang musim jerebu jadi sekolah akan tutup mana mana ipu bawah 200. Melaka sekarang 170...kalau 200 boleh tutup..hahh tapi aku dengar cerita murid je yang cuti cikgu kena kerja seperti biasa ...

saja throwback gambar jalan jalan dengan orked taun lepas ...kami pergi HCM ....rasa nak pergi lagi sebab kopi dia sedap..aku pun suka borong tudung ariani dia ...aku beli sampai 8 helai ,,hari hari aku pakai g sekolah ...mmg selesa...nnt nak beli kaler lain pulak ...


ni masa nak jalan jalan hari pertama ..semalam kami baru sampai ..ni nnt beg kami akan di bawa ke hotel bloom...

terjumpa sebuah kedai buku kami masuk utk amik gambar ...

ni dalam pejabat post ...yg famous di Vietnam 

masih dlm bangunan tu ..actually ada je org buat urusan dalam pejabat post ni ....bealakng tu atm machine 

singgah kedai ala 7 elevan ...

TRI Books...

kenapa seronok kalau travel ya?
ni aku tengah fikir nak g hatyai sekali dengan budak budak ..makan makan di hatyai ...oklah kan ..tapi aku mmg nak pergi sgtt ISTANBUL..bila lah dpat pergi kan ....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...