Ahad, 27 Jun 2021

Blood Glucose Monitor set

 laju betul seller nibuat kerja ..order 26 Jun tengah malam ..27 Jun barang dah sampai rumah . laju giiler budak ni buat kerja

barang pun berfungsi dengan baik..dia siap bagi set ..ada pen, ada jarum, ada alcohol swab , ada stripe dia...so dpt dpt kita boleh terus guna..takdelah kena cari benda benda lain dulu baru dpt pakai ....tu yang best tu..

dapat dapat aku terus test amik bacaan glucose suami . masa tu kitorag makan durian dalam 11.30 pg ..lepas tu dalam jam 3.29 petang aku buat test 

ni bacaan aku

ni bacaan suami


lepas tu kami puasa esok pagi amik bacaan yang baru . lepas 8 jam tak makan apa apa..

bacaan suami aku 6.6 dan bacaan aku 5.6 .Adik ipar kata suami aku border line. kalau nak elok baik amik ubat . 

tp aku rasa boleh kontrol lagi dengan ubah cara pemakanan....

amik nasi kurang gula taj mahal tu ..kemudian stop smik sugar dalam diet harian . nasi tu dh mmg sugarkan ....

tak boleh makan roti suka suki lagi ..

kalau korang nak beli alat ni aku share seller yang aku beli 

https://shopee.com.my/product/17319617/2673224675...

nnt aku share satu lagi alat yang aku beli ..blood pressure machine.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...