Ahad, 1 Ogos 2021

Start IF

 Aku mulakan journey IF aku pada 1 Ogos ni . utk permulaan aku puasa selama 17 hr. asal nak buat 20 hr tapi sebab dh lapar sgt ..aku pun makan lah ..tapi ada kesilapan diet hari ni . aku makan nasik terlebih ..sepatutnya amik diet suku suku separuh ..so sepatutnya esok aku buat lagi 18hr atau 20hr..sebaik baik nya 20 hr..sebab atas 18hr baru lah fat burning berlaku ...

aku tak pasti berapa berat badan aku start diet ni aku target nak kurangkan 2kg je dulu ..lepas tu barulah nak fokus turun lagi ..so buat permulaan turunkan 2 kg sahaja ...

makan pulak aku kena amik suku suku separuh ..walaupun ada yang kata dh buat IF ni boleh je makan selagi dalam eating window. 

so doakan aku berjaya buat seminggu dulu ..lepas ni aku akan share progress berat aku lepas seminggu . 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...