Sabtu, 3 Jun 2023

ATOME

 selesai sudah hutang Atome, Lega rasanya . basikal budak budak ni di decathlon . mahal jugak sebijik dalam 800 ,700 ringgi dua dah 1.5K kan ...ni bayar ansurans taklah berasa sangat.

semalam aku pi gatai tangan amik shoppee payslater. konon nak beli benda alah ni 


terpengaruh dengan video Nabila kakak neelofa bersihkn kerusi anak Sakinah adik Kak Rara kencing atas sofa. dia kata yang ni suction dia kuat . pernah beli jenama lain tak bagus macam ni

dia kata dia beli kan shoppe..terus aku google. lepas tu aku tengok rege dia dalam 799 sebelum tu 1200 tapi semalam ada sale 4/6 harga dia jadik 599 tu yangaku nak beli sgt sgt. duit ada tapi syg pulak ..so aku amik lah shoppe pays later. tapi tak sangka dia amik masa 24jam nak sahkan sma ada kita punya permohonan lulus atau tak . ermm..aku dh cancelkan sebelum tido .

bangun tido lepas solat subuh aku kata mesti beli ..jadi apapun jadilah ...

penting benda ni nak bersihkan sofa karpet..kerusi kereta..banyak benda boleh kita guna ..bersihkan tilam lagi..aku boleh sewakan kalau ada orang nak pinjam ..hehhe

nnt dh sampai aku buat reviw ekk..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...