Sabtu, 3 Jun 2023

RASA BERSALAH

 

Hari ini homestay aku didiami seorang lagi guest bersama keluarganya.
aku dah  dtg pagi tadi vacum dan mop
aku pun dah pastikan rumah dalam keadaan yang baik siap ada bagi free coffee..
tapi nsib aku kurang baik hari ni ..tiba tiba tv astro aku yang ada njoi tu buat hal.
Allah..
lepas dia pm teru aku pergi tolong ..tapi tak berjaya .aku call suami dia pun pergi . tapi sama. aku rasa berdosa sgt ..aku call izaty dan bgtau aku kurangkna harga sebab masalah tv ni ..sebelum ni ok je..
aku mmg ralat!..rasa tak happy .sepatutnya kita happy dapat serve yang terbaik buat customer kita ..

ada beberapa benda yangaku susah hati :
1. pasal astro
2.sofa yang kena deep clean termasuk yang terkoyak sikit tu kena jahit .esok aku terus buat .

yang pasal ASTRO ni aku dan call orang njoi yang pasangkan njoi aku hari tu . nasib dia ingatlagi ..mesej aku wasap dia pun masih ada.

nampaknya aku boleh looking forwad utk pasang wifi dan beli tv baru ..mana tau dapat menjadi nilai tambah homestay aku

lagipun July kemasukkan pelajar UTEM, 
lepas tu ada convocation ..so aku kenafikir benda lain yang org akan suka duduk homestay aku 

so far marketing aku suka je guna FB ..itupun ramai yang PM.
aku ada jugak nak jual di air bnb tapi takut clash dengan order lain . bahaya. so aku unlisted dulu di Airbnb. 
so aku hanya charge dia RM200 semalam weekends

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...