Khamis, 21 Disember 2023

Manis

setelah penat mengemas homestay , aku reward budak budak ni makan kat cafe ni 
actually dah lama juga nak makan kat sini . kedai dia sederet Zahrin restoran, kopi mesin, bangsawan dan macam macam lagi kedai . kedai makanan indon pun area sini jugak ..cibiuk, 

aku sampai dalam 6.40 petang> tak ramai sangat manusia dalam ni .kira cepat jugaklah order kami smpai. 
total akan tadi RM84 ringgit .


aku tertarik dengan pavlova dia ..walaupun ttak berani makan banyak sebab manisss sangat 

order kat sini terus bayar. senang dah bayar makan balik  

cantik 


ni pulak creme brule..dia panaskan karamel tu depan kita . 

macam terhangus ..tapi takpe sedap je ..aku suka .nak buat pun senang yakmat! 

aku amik coffe latte ais..air lemon honey tu RM6.90 satu

sedap 9/10 .aku suka .. 

ni pun sedap. tp imran cakap sedap lagi carbonara ibu 😂😂



dah kenyang jom balik

sejak cuti sekolah ni hari hari kami makan kat luar rasanya . dari Isnin sampailah khamis. 
Isnin ke jusco, selasa Muar, rabu makan banana bro , khamis di Manis. 

hiburkan hati apa salahnya!

cubalah nnt jika dtg ke Ayer keroh . google je manis ..cafe and pastry. 

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...