Ahad, 23 Jun 2024

24 Jun 2024

Hari ni orked kesekolah dengan linangan airmata. dia lambat gara gara ihsan tertinggal kasut yakni pakai kasut slipar dan disebabkan itu kami terpaksa berpatah balik utk ambil kasut Ihsan. aku marah pada Ihsan dan suruh dia berjumpa cikgu pengawas Orked utk maklumkan Orked terlambat diaebabkan Ihsna bukan salah Orked. 

Aku ugut dia .kau nak cakap atau ibu yang cakap?
Selepas balik aku singgah homestay utk tukarkna mangga pintu pagar yang baru. hari Khamis ada org lain nak masuk.
Aku akan ke langkawi hari ini . Dan aku tak rasa aku boleh terima mana mana lagi tempahan homestay sebab aku dah kemas siap siap sebelum aku ke langkawi. kalau tak homestay tak berkemas.

Sampai rumah aku order bihun sup. Bihun sup ni resident taman yang buat , harga agak pricey rm10 termausk delivery. Oklah , tapi sayang aku tak boleh habiskan bihun agak keras dan kuah tak panas dia dha siap pek kan , jadi kurang sedap makan benda berkuah tapi tak panas. 



Aku ada masalah juga.. sebab kerap sangat keluar aku dah diberi amaran oleh pengetua dan pengetua bgtau aku tak boleh keluar lagi ..maka selepas ni aku tak boleh join team kerja aku . Aku langsung tak salahkan pengetua …apa yang dia cakap dan marah pada aku tu adalah betul. Mmg dalam hal ni aku yang silap. Tapi aku keluar pun atas kapasiti yang dibenarkan bukan saja sja. Jadi benda ni macam dua bos yang bertembung. Aku ada boss di sekolah dan aku pun ada boss di tempat kursus. 
So selepas ni aku kena freeze tak boleh ke mana - mana lagi. Oklah aku dah nak bersiap utk keluar… nak ke klia. Aku plan amik grab ke melaka sentral dan ambik bas ke KLIA.semoga perjalanan aku di permudahkan Allah SWT. 

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Seaview Langkawi 2024

 Alhamdulillah dah sampai hotel seaview.. lama sebenarnya nak duduk hotel ni ..sebelum ni dengar kawan duduk .. so alhamdulillah Allah swt k...