Selasa, 7 Jun 2016

Last Day in Paris

Mesin kopi..jgn risau insya Allah halal...for vegetarian. 

Aku pilih cappucino latte  ...
Balik dr La Fayyette mmg aku cam lapar sgt  ..dan terus nak ngam...mmg tak makan apa ..cuma minum coffee machine.
Picnic dari dalam bilik...see..cantikkan ....

Masa ni hafidz takde..g ambik jam yg tertinggal kat hotel the Palace. 

ni lah kebab yg delicious bangat tu...banyak tu € 5 ...kenyang makan sorang..😊😊

*****************
Aku bangun pagi pukul 4 lebih waktu Paris. Masih gelap...hari ini kami akan ke Notrr Dame dan La Fayyette. Pelik aku..apa ke halnya bulan bulan posa lawat gereja. Hurrmmm....tengok jelah. 

Masa ke Notre Dame boleh masuk percuma. Hafidz masuk ...aku asal xnak masuk tp sebab aku tkut dia lama2 baik aku masuk. Hemm...menakutkan dh lah gelap ..mmg gereja level besar ni..takut aku ..cept2 ajak dia keluat ..dia nak masuk jugak.Aduii....! 


Tengok tu ..scary x ..macam macam jenis patung ada..adoii...dalam tu lagi lah ..kejap gambar perempuan..gambar pegang baby dan lain lain ..tak gamak aku tgk ..rasa cam ape je..

Habis di situ aku ke La Fayyette. Masa kami sampai belum buka lagi.jadi mmg tak ramai org. Mmg niat aku nak beli hanbag Longchamp jadi aku ambiklah satu  dan satu jam tgn fossil. Oklah..then kami buat redeem tax. Mmg takde niat aku nak borong sakan ..aku beli apa yg aku nak je... 

gambar di dalam mètro .M for Metro. Hari kedua dan ketiga dan faham sikit pergerakkan nya. 

tu dia ..buka kul 930 pagi..seb baik kami tunggu kejap je..

ni lah la Fayyette..punya excited ..sampak tak amik gambar satu ni je gambar kenangan.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...