Sabtu, 24 November 2018

Padini Aeon Bandaraya Melaka


tadi hasrat aku nak beli baju anak anak tercapai ..nah! habis jugak 500 kat situ .belikan budak budak ni jeans dan baju jalan je pon. seklai balik cuba terbesarlah pulak doii..kena tukar jugak ni sebab ahad dh nak g Singapore.

aku kira kira dalam seribu gak aku kena spend nak g Singapore ni ..tapi risau pulak sebab orked dan Ihsan ni demam ...orked demam kiat ..Ihsan dh ok sikit.. harap harap tak lama lah demam nya ni ..


so esok jam 930 pagi aku dh tercongok depan jusco dan g tukar baju bebudak ni ....wajib ..baju imran satu terbesar satu terkecik. kan dah mendapat ! elok je aku terserempak Kak wana cakap aku pandai pilih saiz ..tapi kan syok gak tadi dpt beli blouse yg cantik ..aduh! rezeki betullah ! rasa eloklah aku pakai ..tapi kalau pakai heels lagi nampak kurus.

aku tengah risau sebenarnya sebab sakit kepala aku tak settle settle. doakan yg baik baik jelah .. 

**********

So hari ni bila budak budak dah bangun aku mandikan dan bawa g sarapan di kedai roti Canai kuah kambing. 

masa ni ihsan nangis nangis sakit kaki dan Orked muntah pulak. 

aku kena ke Padini utk tukar saiz baju budak budak ni kalau tidak mesti tak dpt pakai baju baju ni esok.

alhamdulillah selesai urusan mmg kejap sangat sampai tak kena bayar parking jusco sebab kejap sangat ..


oklah nothing interesting nak share. layan Istanbul aku datang xoxo



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...