Isnin, 26 November 2018

Palm Garden, IOI Mall Putrajaya.

Sebenarnya kau rasa sedikit bersalah sebab ikut suami aku ke Palm Garden ni .Entah lah mungkin pengalaman aku berkursus buat aku lebih faham samda aku patut ikut atau tidak. 
dia ada dua antara suami aku datang sebagai peserta atau sebagai tetamu jemputan . so kalau ikutkan suami aku mmg layak duduk bilik seorang . maka kami ni menumpang jelah bilik seorang nya tu. bab makan pula mmg suami aku bayar utk kami makan .jadinya tak de isu makan free di sini ,aku taknaklah org salah anggap dengan ingat aku dan anak anak aku makan percuma masa ke Palm Garden hari tu . 

oklah ..kita layan jelah gambar hotel ni .Palm garden ni dekat gila dengan IOI mall. rate dia 4 bintang .


Hotel ni agak lama.



penuh unsur rumah melayu..tampak mewah 

kami bawak hand luaggage je

anak dara di tepi tingkap

tenang kan...

bilik yang sangat luas...

dan cantik....



breakfast time




swimming pool time


tapi kami balik awal. jam 10 lebih kami dh gerak balik ke Melaka. oklah ..Happy Holiday semua.

happy dpt bw balik vacum baru ...
Duronic brand harga RM 198 beli kat FB: BMUK ..sedut bukan main kuat . Air pun dia boleh sedut dr karpet yg aku basuh ms tu karper tu x betul2 kering. sekali sedut tertarik sekali air dr karpet tu...

mmg powerlah...!

nnt aku buat review pasal carpet tu ok.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...