Isnin, 1 April 2019

cara download FOOD PANDA

🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼
apsal food panda ? 
laju dan murah! kalau ko start enjin pergi keluar lebih mahal kos nya ..ni sambil terlentang tengok tv ko boleh beli makanan ..bayar 3ringgit jeee..

manusia semakin malas, fakta atau auta.

oklah sincerely kat melaka memang takde food panda apekebenda ni ..aku first time guna masa 
jaga Iyad di HKL. Esok Iyad nak buat contrast study kena puasa jam 2 pagi. so malam ni aku belikan dia bubur mcD yg dia teringin sgt nak makan tu .

cara cara nak donload Food panda senang je, masuk google play or APPLE STORE cari food panda. 
masukkan lokasi dan dia akan bagitau kedai makan yg berhampiran ..aku nasihatkan beli kat kedai muslim , jangan pork free pork free,kalau halal tulis jelas jelas H-A-L-A-L..nnt kang sy tak tulis halal...tak ke naya ! 

so aku dh order mac donald, dia siap tanya nak bayar cash on delivery ke atau bayar pakai kad. aku pun pilih cash on delivery. 
lepas tu dia tulis 30 minit akan sampai .oklah kan dari semalam aku order jam 923 sampai 12tengah malam ko dh kenapa ????

aku lepak lepak kat luar sambil tunggu dia sampai...
muka happy dapat HAPPY MEALS... aduh naik balik berat aku ni !!!

ini signboard ..KK5 wad respitory 

muka happy dpt bubur mcd..comel gak muka ko ni aku tengok !


oklah aku dah nak bagi iyad susu ..pastu dah nak tidorrr!



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...