Isnin, 1 April 2019

Aero Chamber murah

Lepas doktor tegur aero chamber iyad besar, terus aku tengok kat lazada. Terjumpa benda alah ni dalam RM60.40. Org kata benda ni mahal. Aku tak tahu mahal harga nye berapa. Aku order jumaat Isnin aku dh dpt benda ni. Yg kelakarnya aku order masa iyad admitted kat HKL, alamat aku tulis KK5, Institut Pediatrik, HKL. Selamba ekk... anak masuk wad pun boleh belibeli barang. Yelah sebab ni kan alat kesihatan. Budak budak yg asma kena amik mdi mesti guna awro chamber ni ... ada banyak jenis yg aku beli ni brand phillips. Ok lah. Harga pun boleh tahan! 

Kalau korang nak beli cari yg review ramai org beli. Oklah ! Doakan esok kami dpt discharge Aaminn... 

Dalam kotak ada dua compartment, satu yg ungu satu lagi getah coorng yg letak dekat hidung. 

Original ok , bukan cetak rompak hahah


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...