Jumaat, 19 April 2019

REVIEW OVEN BEKO DAN HOOD ELBA

serius mmg tak rugi lgsg beli hood rege RM800 lebih ni ...puas hati gila...korang tahu harga ni antara yg termurah tau !

korang tahu hood patern T terbalik ni mmg idaman aku, sebab aku dh ada pengalaman guna RUBINE yg glass dia melengkung tu ..so aku lebih puas hati dengan ELBA ni ...asap dia pun sedut ...dan nampak
 kemas lah ....
ni yg aku maksudkan bentuk T terbalik ...atas tu boleh lah letak perhiasan ..nnt aku cari perhiasan yg aku rasa ok 
ok oven pulak ..hari tu aku try bakar ayam ..

perghh!!! memang ayam dia masak sekata dan lembut juicy .... tak kering ..sedang elok je ...terus terang mmg aku puas hati guna brand beko ni europe product tau! 

resepi aku guna bawang putih tumbuk, campor sos tiram kicap manis masin, garam sikit, perasa denagn black pepper ..

ayam sedang dibakar ...ada lampu senang nak tengok kek dah masak ke belum 

cubaan buat kek pisang ..aiseyman kering sgt sebab aku letak terlebih tepung 

aku bakar pakai corning ware je senang cerita ..

cantik plak dapor aku dlm instagram neh!

tertiba tayang ayam masak merah ...


oven dari pandangan dekat 

ni gambo suami aku dh sampai taj mahal ..

doakan aku sihat , anak anak aku sihat..aku nak berjalan ni jika Allah izinkan .bulan 10 aku ke Surabaya dan akhir tahun ingat aku dan suami nak ke Kashmir. next year dpt dividen ASB aku bawak diorag ke Sapporo atau Jeju atau perth. India ni kotor takut sikit nak bawa budak budak ni ...lagi pun Iyad belum betul betul kuat. bagilah mak ayah dia hilangkan stresss sementara opah jaga kan cucus !boleh ke ?

hah kecam ..kecam..tak ramai setuju . tapi kalau aku tak kisah . Janji ada yg sudi menjaga nya .. bukan lama pun seminggu sahaja. 

atau lima hari. sebab masa mudalah nak jalan jalan pun ..kalau dh tua manalah larat nak jalan ...anak anak pulak travel...

ats pandangan masing masing ..tak sama . 

oklah dh lewat malam .good night ..sleep tight ! salam !



skrg ada promo tekan sini 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...