Sabtu, 13 April 2019

Kabinet Melaka Murah


alhamdulillah ! dah siap pasang hood dan oven. dan seperti biasa tak sabarlah nak guna oven kan..cuma yg tak bestnya kena buat plug baru sebab bila masak oven tak boleh guna ..acaner tu ?

oklah nasib baik kami beli hood dengan oven tu sebab kalau tidak tak pasal pasal kena upah lain org pasal hood ..susah rupanya nak pasang hood tu kena tembuk lubang dinding supaya asap dapat keluar . masa rumah lama hood tu acah acah je ..tak de pin sedut udara ke luar ...

so kira oklah kos 8k siap pasang semua . kami beli hood dari lazada brand elba . kata azim brand ni ok ..beko pun ok oven tu 

nampak tak oven tu ....

kaler putih gak ..smart kan 

matlamat lepas ni nak beli periuk le crueset pulakk

sakit pulak mata aku tengok coway tu punya wayar..

setelah 14 tahun kawin first time iols beli built in oven ..sebelum ni pakai yg kecik tu hadiah suami main golf


dr pandangan jauh ...dapor aku kau yg panas ..hahahh


pandangan dari ruang tamu 

hakikatnya tak murah nak naik dapur ni ..aku kena spend lebih kurang 10k utk kabinet termasuk hood dan oven... oven je dah seribu lebih kann...
contact Azim kabinet kitchen Melaka:
o17 -267 3307 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...